Wednesday, January 13, 2010

meediast

Huvitav on jälgida, millised on praegused ajakirjanduse ja üldse meedia arengud. Näiteks uue meedia kiire pealetungiga saab vana meedia päris palju nahutada (kasvõi äsjase Haiti maavärina kohtagi levis info kohe kiirelt sotsiaalse meedia vahendusel või Google' värske pahameele ja võimaliku äratuleku kohta Hiinast (otsitulemuste tsenseerimine) ilmusid arvamusavaldused ja analüüs uues meedias kiiremini kui vanas meedias (olgugi, et ka see püüab viimases kohal olla!)).
Järgnevalt viide ühele kurjale artiklile ameerika ajakirjanduse kohta, mis küll peamiselt käsitleb lihtsalt valesti informeerimist. G. Greenwaldi The fundamental unreliability of America's media. Loo saamisvajadus ületab informatsiooni tegeliku paikapidavuse jms.
Ise olen mõelnud, et kõik on liiga palju äri tänapäeval - ükskõik mis, aga see peab igaljuhul müüma! Vahel tundub, et maailm on juba täiesti kollane ümberringi! Aga noh, loodame et mõnele jääb siiski rohkem nutikust alles ja ta taipab oma müügi vajadust paremini varjata :)
Ja olen täheldanud, et oma uudiste vajaduse saan täiesti uue meedia toel rahuldatud :))

1 comment:

Anonymous said...

oppinud